Autor Wątek: Rzeka  (Przeczytany 3187 razy)

Phoebe

  • Administrator
  • Nowy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Rzeka
« dnia: Czerwiec 22, 2014, 00:01:24 »


Rzeka Cerasis, która ciągnie swój początek ma w górach, a koniec w puszczy. U jej brzegów często można napotkać drzewa wiśni, zaś wszędzie znajdują się głazy bądź oderwany materiał skalny. 
1. Niewidzialność połączona z cichym stąpaniem (Ivy staję się niewidzialna i niesłyszalna).
2. Przenikanie przez różne rzeczy.
3. Żywioł wody.
4. Teleportacja.
5. Moc uzdrawiania (może uleczyć rane swoje i innej osoby)
6. Odwrócenie (odbija dowolny atak, fizyczny bądź magiczny w stronę przeciwnika)
7. Władanie czasem (może spowalniać, zatrzymywać i przyspieszać czas)
8. Nieśmiertelność
9. Ochrona umysłu (nie działają na nią moce umysłowe, hipnozy, iluzję)
10. Przywołanie Ifryta (Ivy może przywołać pradawną istotę, która będzie jej pomagać w walce na okres 5 postów)
11. Władanie pogodą (może kontrolować pogodę)
12. Żywioł umysłu (czyta w myślach, przewiduję ataki przeciwnika, może przejąć nad nim kontrole poprzez umysł).
13. Rozmowa i rozkazywanie zwierzętom oraz roślinom (rozumie mowę dowolnego zwierzęta bądź rośliny, może im również rozkazywać).

Phoebe

  • Administrator
  • Nowy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 22, 2014, 01:11:01 »
Weszła.
1. Niewidzialność połączona z cichym stąpaniem (Ivy staję się niewidzialna i niesłyszalna).
2. Przenikanie przez różne rzeczy.
3. Żywioł wody.
4. Teleportacja.
5. Moc uzdrawiania (może uleczyć rane swoje i innej osoby)
6. Odwrócenie (odbija dowolny atak, fizyczny bądź magiczny w stronę przeciwnika)
7. Władanie czasem (może spowalniać, zatrzymywać i przyspieszać czas)
8. Nieśmiertelność
9. Ochrona umysłu (nie działają na nią moce umysłowe, hipnozy, iluzję)
10. Przywołanie Ifryta (Ivy może przywołać pradawną istotę, która będzie jej pomagać w walce na okres 5 postów)
11. Władanie pogodą (może kontrolować pogodę)
12. Żywioł umysłu (czyta w myślach, przewiduję ataki przeciwnika, może przejąć nad nim kontrole poprzez umysł).
13. Rozmowa i rozkazywanie zwierzętom oraz roślinom (rozumie mowę dowolnego zwierzęta bądź rośliny, może im również rozkazywać).

LetItGo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 22, 2014, 01:12:53 »
Wszedł i ugryzł Pho w szyję.
(Będę na CB mówić Pho xD)
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Phoebe

  • Administrator
  • Nowy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 22, 2014, 01:14:52 »
Odwróciła się i pazurami rozorała kark przeciwnika, po czym odkopnęła go hen daleko w kosmos kilka metrów od siebie.



Soul: - 4 HP
Pho: - 2 HP
1. Niewidzialność połączona z cichym stąpaniem (Ivy staję się niewidzialna i niesłyszalna).
2. Przenikanie przez różne rzeczy.
3. Żywioł wody.
4. Teleportacja.
5. Moc uzdrawiania (może uleczyć rane swoje i innej osoby)
6. Odwrócenie (odbija dowolny atak, fizyczny bądź magiczny w stronę przeciwnika)
7. Władanie czasem (może spowalniać, zatrzymywać i przyspieszać czas)
8. Nieśmiertelność
9. Ochrona umysłu (nie działają na nią moce umysłowe, hipnozy, iluzję)
10. Przywołanie Ifryta (Ivy może przywołać pradawną istotę, która będzie jej pomagać w walce na okres 5 postów)
11. Władanie pogodą (może kontrolować pogodę)
12. Żywioł umysłu (czyta w myślach, przewiduję ataki przeciwnika, może przejąć nad nim kontrole poprzez umysł).
13. Rozmowa i rozkazywanie zwierzętom oraz roślinom (rozumie mowę dowolnego zwierzęta bądź rośliny, może im również rozkazywać).

LetItGo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 22, 2014, 01:16:24 »
Podbiegł do Pho i skoczył na nią wbijając pazury szyję
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Phoebe

  • Administrator
  • Nowy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 22, 2014, 01:23:43 »
Zdążyła zrobić unik. Podcięła geparda, a gdy ten się przewrócił przygniotła jego łeb łapą do podłoża. Szczęki zacisnęła na boku przeciwnika, a przednimi obiema łapami trzymała jego łeb.


Soul: - 5 Hp

Porównanie stat.

My.

Siła:  300
Zręczność: 150
Szybkość: 150
Wytrzymałość: 200
Moce: 200

You.

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400

Zadaję 3 razy większe obrażenia. Mam większą możliwość na uniknięcie ataku. Jesteś 3/1.2 szybsza ode mnie (XD). Jestę 3 razy bardziej wytrzymała od Cb. Twoje moce zadają 2 razy więcej obrażeń.
1. Niewidzialność połączona z cichym stąpaniem (Ivy staję się niewidzialna i niesłyszalna).
2. Przenikanie przez różne rzeczy.
3. Żywioł wody.
4. Teleportacja.
5. Moc uzdrawiania (może uleczyć rane swoje i innej osoby)
6. Odwrócenie (odbija dowolny atak, fizyczny bądź magiczny w stronę przeciwnika)
7. Władanie czasem (może spowalniać, zatrzymywać i przyspieszać czas)
8. Nieśmiertelność
9. Ochrona umysłu (nie działają na nią moce umysłowe, hipnozy, iluzję)
10. Przywołanie Ifryta (Ivy może przywołać pradawną istotę, która będzie jej pomagać w walce na okres 5 postów)
11. Władanie pogodą (może kontrolować pogodę)
12. Żywioł umysłu (czyta w myślach, przewiduję ataki przeciwnika, może przejąć nad nim kontrole poprzez umysł).
13. Rozmowa i rozkazywanie zwierzętom oraz roślinom (rozumie mowę dowolnego zwierzęta bądź rośliny, może im również rozkazywać).

LetItGo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 22, 2014, 01:27:28 »
Kiedy Pho przycisnęła łapy na kropkowanym łbie, ten przypalił jej bok Pirokinezą

Bo ja czarodzieję jestę... chociaż i tak ciągle gram postaciami fizycznymi a nie magicznymi FUCKING LOGIC
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Phoebe

  • Administrator
  • Nowy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 22, 2014, 01:36:53 »
Przywołała Ifytra, który przyjął cios ogniem na siebie. Przywołała burze, odskoczyła, a w Mutację dupnął piorun.

Hhahaahhaha xD
1. Niewidzialność połączona z cichym stąpaniem (Ivy staję się niewidzialna i niesłyszalna).
2. Przenikanie przez różne rzeczy.
3. Żywioł wody.
4. Teleportacja.
5. Moc uzdrawiania (może uleczyć rane swoje i innej osoby)
6. Odwrócenie (odbija dowolny atak, fizyczny bądź magiczny w stronę przeciwnika)
7. Władanie czasem (może spowalniać, zatrzymywać i przyspieszać czas)
8. Nieśmiertelność
9. Ochrona umysłu (nie działają na nią moce umysłowe, hipnozy, iluzję)
10. Przywołanie Ifryta (Ivy może przywołać pradawną istotę, która będzie jej pomagać w walce na okres 5 postów)
11. Władanie pogodą (może kontrolować pogodę)
12. Żywioł umysłu (czyta w myślach, przewiduję ataki przeciwnika, może przejąć nad nim kontrole poprzez umysł).
13. Rozmowa i rozkazywanie zwierzętom oraz roślinom (rozumie mowę dowolnego zwierzęta bądź rośliny, może im również rozkazywać).

LetItGo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 22, 2014, 01:42:47 »
Kiedy piorun pierdolnął w dalmatyńczyka jak w rabarbar ten nasłał na Pho jeden Cień który ugryzł ją w... pysk? Kufę? Tą część gdzie jest nos, zęby, wąsy itp a gepard odskoczył do tyłu.

No tak... chociaż w FF to ciągle Lulu wysyłałam mam w drużynie i ją expie za wszelką cenę xD
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Phoebe

  • Administrator
  • Nowy użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 22, 2014, 01:45:04 »
Wykorzystała odbicie, a cień wgryzł się w dupkę dalmatyńczyka.

Szkoda, że nie Sepha XD
1. Niewidzialność połączona z cichym stąpaniem (Ivy staję się niewidzialna i niesłyszalna).
2. Przenikanie przez różne rzeczy.
3. Żywioł wody.
4. Teleportacja.
5. Moc uzdrawiania (może uleczyć rane swoje i innej osoby)
6. Odwrócenie (odbija dowolny atak, fizyczny bądź magiczny w stronę przeciwnika)
7. Władanie czasem (może spowalniać, zatrzymywać i przyspieszać czas)
8. Nieśmiertelność
9. Ochrona umysłu (nie działają na nią moce umysłowe, hipnozy, iluzję)
10. Przywołanie Ifryta (Ivy może przywołać pradawną istotę, która będzie jej pomagać w walce na okres 5 postów)
11. Władanie pogodą (może kontrolować pogodę)
12. Żywioł umysłu (czyta w myślach, przewiduję ataki przeciwnika, może przejąć nad nim kontrole poprzez umysł).
13. Rozmowa i rozkazywanie zwierzętom oraz roślinom (rozumie mowę dowolnego zwierzęta bądź rośliny, może im również rozkazywać).

LetItGo

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Odp: Rzeka
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 22, 2014, 01:51:16 »
Kiedy Cień ugryzł zacną dupę, gepard stwierdził że nic nie ma do roboty i po prostu spierdolił klikając w "Flee" ten podbiegł znów do Pho i ugryzł ją w nos

No niestety, nie mam 7 tylko 10 i 10-2 xD
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
speedwaylm loudness jezyki2 schoolmonster kotytomy